zondag 5 november 2006

Mijn eerste keer


Mijn eerste keer in het Abe Lenstra Stadion

Het Was vandaag een top dag.
Vorige week vertelde mijn collega dat hij van de sponsor loterij kaartjes had gewonnen voor de wedstrijd Heerenveen tegen Sparta, en of ik met hem mee wilde? Nou ja graag. Ik was nog nooit in het Abe Lenstra stadion geweest en dit was mijn kans. Vandaag was de grote dag en om twaalf uur stond collega A. bij mijn flat en gingen we op pad naar Heerenveen. We waren er al om kwart voor een, het was erg rustig en zo af en toe kwam er een groepje supporters langs. Toen om half 2 de hekken van onze zit plaatsen open gingen, Wilde we ook wel eens binnen kijken. Woow we liepen de trap naar een ruimte waar je koffie en snacks kan kopen en waar ook de toiletten zijn. Nu nog een trapje op en we staan op de tribune te kijken naar het voetbalveld. Man wat was dat mooi, toen ik daar stond voelde ik me even een kleine jongen die in de lente weer voor het eerst in de speeltuin mag spelen. Om half drie begon de wedstrijd en werden we getrakteerd op een prachtige middag voetbal. Heerenveen won met 2-0 dus onze middag kon niet meer stuk.
Voor een Cambuur fan was het weer eens wat anders, een leuke middag wat zeker voor herhaling vatbaar is. Hup HEERENVEEN.

Geen opmerkingen: