zondag 26 november 2006

op de boot van sinterklaas

Gisteren middag heb ik gebeld met mijn dochters en ze hadden hele verhalen over de intocht van sinterklaas. En de boottocht van Deventer naar Wijhe. Volgens traditie laat de goede sint zich pas op 5 december in Deventer zien, Daarom reisde de goedheiligman eerst naar Wijhe om daar de kinderen te bezoeken. Mijn dochters mochten mee en dat vonden ze prachtig. Ze mochten sinterklaas een hand geven wat best wel eng was en de zwarte pieten hadden zooooveeeeeel pepernoten dat ze het niet op konden hihi. Ook hebben ze een dansje gedaan met de sint en de pieten, konden ze knutselen en hebben ze allen het raadsel van de verdwenen schat opgelost.

Nu nog de schoen zetten en een liedje zingen zijden ze en dan komt alles goed.

Leuk joh dat sinterklaas gevoel, Ik wordt nu zo door mijn dochters overtuigd dat ik er wel in moet geloven haha. Ja sinterklaas bestaat! Vraag H en M anders maar.



Geen opmerkingen: