zaterdag 26 mei 2007

Dagje apenkooi deel 3


Net ging de telefoon.

De vrouw van F een oud klasgenoot die ik in monkeytown had getroffen belde me op.

Ik was zo in gesprek net voor oms vertrek dat ik bij het weggaan mijn beurs had laten liggen bij hen op de tafel. Stom stommer stomst. Maar gelukkig hebben zij de portemonnee mee genomen.

Morgen ( zondag) middag om 13:00 uur wordt het bij me langs gebracht. Ik heb daar wel een paar euro benzine geld voor over en een bos bloemen want ik heb mijn NS voordeelurenkaart weer terug alsmede mijn ziekenfonds pasjes en bankpas. Natuurlijk heb ik meteen de politie gebeld toen ik het was verloren en ook de bankpas laten blokkeren maar so what ik heb het gelukkig morgen weer terug.


Wordt Murphy toch een vriend van me haha :-P





wil je meer weten over monkey town, surf dan naar www.monkeytown.nl












Geen opmerkingen: