donderdag 24 mei 2007

Parkeer bon

Uit te delen aan iemand die "fout" geparkeerd staat

Verkeersovertreding parkeren

Dit is geen parkeerbon, maar als het aan mij was om ze uit te delen zouden het er twee geweest zijn. Als gevolg van uw stompzinnige, onverschillige, totaal mislukte poging tot parkeren, heeft u genoeg plaats gebruikt om een volledige begrafenisstoet, één paard en wagen, twee olifanten, één geit en een parade van 26 pygmeeën uit donker Afrika te stallen.

De reden waarom u dit aangeboden krijgt is dat u misschien in het vervolg ook eens aan een ander zult denken in plaats van alleen aan u zelf. Trouwens ik hou ook niet van egoïstische maniakale chauffeurs en waarschijnlijk behoort u tot een van deze twee categorieën.

Ik wil daarom besluiten met de wens uit te spreken, dat u zonder benzine komt te staan om 17.15 uur op de Brienenoordbrug in Rotterdam. Tevens hoop ik dat corrosie uw wagen in een recordtijd zal reduceren tot een hoop onbestuurbaar roest.

Met de complimenten van,
Een Echte Chauffeur

Helaas had ik er wel eentje onder mijn raam zitten en ook nog met de auto van de zaak.

Het wordt wel verrekend met het salaris lijkt me, tja vervelend is het wel.

Beter opletten voortaan waar ik die bak parkeer.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja, nu loop ik mij dus op de vroege ochtend af te vragen waar jij die bak dan wel niet neergezet had......

kraker zei

@pamitsha:
haha tja dat vraag ik me ook wel eens af.
Ik denk op een plek waar een heel circus had kunnen staan :-P

Nog een fijn weekend.

Michel zei

Geen kaartje gekocht of parkeerverbod? Kost dat bij jullie?

kraker zei

@michel:
Ehm 35 euro.
Tja zonde he?