donderdag 10 mei 2007

Zomaar een man







Wat moet ik bloggen,wat moet ik loggen,

Tja het enige wat ik zou kunnen bloggen is het dagelijkse leven van een man op dit moment, maar dat is te gewoon en niet echt interessant. Wie zit nu te wachten op een verslag van een man die om half acht morgens met zijn collega´s in een bestel busje stapt om zich vervolgens te laten vervoeren naar een fabriek waar ze fietsen maken. Een man die de hele dag productie werk doet en fietsen in elkaar zet tot aan de bouwvak vakantie. Een man die dit heel erg leuk vindt om te doen en graag een vaste baan in deze fabriek wil hebben. Een man die met veel plezier naar zijn werk gaat en hoopt dat dit nog een poosje mag duren. Een man die aan het eind van de dag zijn huishouding doet en het eten kookt. Een man die dan na de afwas vervolgens op de bakt ploft en het wel genoeg vind voor vandaag. En man die om tien uur zijn brood smeert om dan om half twaalf zijn bed op te zoeken .

Een man die de volgende ochtend met plezier dit zelfde ritueel opnieuw wil beleven. Een man die een gewone arbeider is.

Een man die ik heel goed ken.

Een man die ik zelf best wel zou kunnen zijn.




Tot blogs.


Geen opmerkingen: