zaterdag 28 oktober 2006

Alle hokken mogen open

Dit weekend zijn m'n kinderen bij me, H. en M. hadden beiden een map gemaakt op school waar ze werkjes in kunnen doen. Ik kreeg ze mee naar hui om er eens in te kijken en toen ik aan het bladeren was vond ik een leuk versje over dierendag.
Ik weet dat het wat aan de late kant is maar het was zo'n leuk versje dat ik het toch op de weblog zet.
Het versje gaat als volgt:
Alle hokken mogen open
Geef de olifant een slinger
geef de krokodil een vlag
geef de tijger wat ballonnen
want het is nu dierendag
geef de neushoorn maar een hoedje
geef de panter maar een pet
geef ze allemaal een strikje
en een flink ontbijt op bed
en daarna mogen ze spelen
alles kan en mag
alle hokken mogen open
want het is nu dierendag
Leuk he?
Een beetje aan de late kant maar ik vond hem zo leuk dat ik het u niet kon laten ontgaan om het op deze site te zetten.

Geen opmerkingen: