dinsdag 24 oktober 2006

Dolle dinsdag

Vandaag was er veel werk, de hele dag waren we aan het aanvoeren. Vorkheftrucks reden af en aan.

Pompkarren en hefwagens deden niets anders dan pallets ophalen. Orderpikkers reden heen en terug.

Het is tegenwoordig de rage om diverse kleine orders aan te nemen zodat we telkens weer wat anders moeten doen. Ach het wendt wel maar organisatorisch is het altijd een enorme administratieve shit zooi. We werken met het ERP systeem ISHA7 en de printer draait nu overuren.

Alle pak bonnen en order lijsten worden netjes uit geprint maar door de vele kleine ordertjes wel een hoop papier. Vanmorgen eerst een partij olie lampen stickeren dan weer een lading placemat's.

Vervolgens allemaal wok setjes voorzien van moderne verpakking en tenslotte weer een andere lading olie lampen. Klanten uit alle hoeken van het land. Het stanswerk is voor mij voorlopig van de baan en nu sta ik samen met Collega M een groep collega's aan te voeren en zorgen dat ze werk hebben. Hartstikke leuk is dat en je maakt niet een constante beweging die ik aan de stansdegels wel had. Voor mij een leuke uitdaging en mijn collega heeft er een kracht bij. Het is simpel werk maar wat maakt dat uit. Putje scheppen is ook simpel, maar de mensen die het doen zorgen er wel voor dat we niet met z'n allen in de stront komen te zitten. Nu nog even brood smeren voor morgen nog wat lezen of een filmpje kijken en dan horizontaal.

Geen opmerkingen: