dinsdag 17 oktober 2006

BINGO !

Tjemig de Pemig ben net thuis nu nog even broodsmeren en dan snel op bed.
Ben net terug uit B. want ik ben naar de bingo geweest.
BINGO JIJ? Hoor ik jullie zeggen nou kijk het zit zo:
Het afgelopen weekend Was ik bij moeke in W. Gezellig koffie drinken en wat bij praten hoort er bij, je moet zo af en toen wel even je kop laten zien lijkt mij. Op een gegeven moment zij moeke dat ze wel weer eens naar de Bingo wilde in B, en of ik haar taxi chauffeur wilde zijn. Snel met mijn hand over mijn hart gestreken ( slijm slijm) en afgesproken dat ik maandag gelijk naar het werk bij haar kwam om te eten, en dan samen naar B. reed. Dus vandaag maandag middag naar het dorpje W. Toen ik er aankwam wilde zus I. ook wel mee dus zijn we met z'n drietjes op pad gegaan.
Ik ben niet zo'n bingo freak met al die oudjes in een zaaltje te luisteren naar ((( 51 , 12 ,38 ))) etc.
nee normaliter zou ik uit me zelf niet naar zo'n bingo avond gaan maar nu ach waarom ook niet.
Ik moet toegeven dat het erg gezellig was, een dolle melige boel en de sfeer zat er goed in.
Maar na een dag werken wil je wel eens wat minder scherp worden en ook ik moest het ontgelden.
Na een tijdje merkte ik op dat het wel erg slaapverwekkend begon te worden.
Gelukkig de laatste ronde oke ik hoop dat het snel afgelopen is kunnen we naar huis, de meute afzetten in W. brood smeren en op bed. Maar ik speelde het spel toch nog even mee en zat er wat vermoeid bij toe ik opeen opmerkte dat ik nog maar 1 getalletje moest hebben, JAAAAAAAAAAAA BINGO kaartje vol gewonnen 1 kilo braadlappen en 1 kilo gehakt das mooi meegenomen. We zijn naar W. gereden en ik heb het vlees met moeke gedeeld, waarna ik naar huis ben gereden om dit weblog te schrijven.
Mijn buit ? 1 pond braadlappen en 1 pond gehakt.
Nu snel gaan slapen want ik moet morgen weer vroeg op.

3 opmerkingen:

AnJoyMe zei

Waar een bingo al niet goed voor is!

Michel zei

Kom binnenkort wel ff braadlappen eten, je schijnt goed te kunnen koken :p

kraker zei

@anjoyme: Ja echt wel en ook nog gewonnen haha :-)
Heb ik weer wat te doen in de keuken.


@Michel: Koken is een soort hobby van me kan je wel zeggen.
Met die braadlappen en het gehakt zal ik mijn fantasie eens gebruiken.
Wat zal ik eens gaan maken, ja het recept komt op de weblog site hoor?

Oh ehm eten jullie mee?