dinsdag 10 oktober 2006

Ik hew my nocht !

Of wat ze dan Hier op zijn plat liwwades zegen

De Beulig is my stukken ik hew my nocht !



Vertaald: mijn lichaam is kapot en ik heb het gehad.


Nou zou ik bloggen over het verjaardagsfeest van vriend E.

Eigenlijk is hij op dierendag jarig ( nee het is echt waar) maar iedereen moest donderdag weer aan het werk vandaar dat het op zaterdag werd gevierd. Ik zou schrijven over hoe gezellig het was en hoe het in ons opkwam om een blok kwast te pakken en de muren wit te schilderen.

Ook heb ik er foto's van gemaakt met de webcam maar helaas ze staan niet in mijn mailbox.

Ik zal proberen de foto's te bemachtigen en er dan een verhaaltje bij schrijven want het is een leuke anekdote.

Helaas er komt niets uit me nu.

De reden ?



De Beulig is my stukken ik hew my nocht !


Geen opmerkingen: