donderdag 26 oktober 2006

Piet de snijder en klaas zijn baas


Zo af en toe komt klaas wel eens bij ons in de fabriek.

Klaas is van het snijwerk het andere fabriekswerk verderop in het pand en raar maar waar zijn collega heet piet. Dit geeft vooral nu het weer bijna tijd is voor de goedheiligman leuke humor.

Zo af en toe als hij en zijn collega binnen komen word er gezongen van :

klaas kom maar binnen met je knecht

ook als onze klaas weer de afdeling verlaat word er gezongen.

Dag klaas daaaaaaag een beetje flauw is het wel maar hij vindt het ook wel leuk.

Wij vermaken ons dan wel weer met zijn droge humor dus altijd lachen.

Wat mij betreft mogen ze elke dag langs komen om lekker even te keten.


2 opmerkingen:

AnJoyMe zei

Zo heb ik een collega, elke keer als ik hem zie, moet ik aan een tuinkabouter denken. Hij is niet al te groot, heeft grijs, bijna wit haar en een baardje, en een rond koppie met van die bolle rode wangetjes...
Echt waar!

kraker zei

Hahaha Ja ik zie het helemaal voor me A. Je hebt nu eenmaal van die typetjes, ze komen op elk bedrijf voor. Bij KPN hadden we een mannetje die erg op Albert Einstein leek.