woensdag 11 oktober 2006

E Zijn 40e verjaardag



Afgelopen dierendag was een grote ouwe maat van me jarig E. Hij werd 40 jaar, en met de gedachte van morgen moeten we weer allemaal naar het werk vierde hij het zaterdag jongs leden.

Zo rond een uur of acht pakte ik mijn fiets en reed naar zijn huis wat best nog wel een eindje fietsen was, maar ik ging expres niet met de auto want ik wilde ook wel een pilsje kunnen drinken.

Eenmaal aangekomen zag ik alleen de broer en moeder van mijn maat dus de rest zal nog wel komen dacht ik. Dat was ook zo want na een half uurtje ging de bel aan een stuk door en stroomde het bezoek binnen. E. vertelde dat zijn andere broer al was geweest wat ik best wel jammer vond, die had ik nog even gedag willen zeggen, het was al weer een tijdje geleden dat ik hem had getroffen en zo vaak zie je elkaar nou ook weer niet. Na dat we een poosje met elkaar hadden gesproken en wat hadden bij geklets, ging ik wat drank halen voor het bezoek.

Eenmaal in de keuken viel het me op dat de muur was geverfd. Geen Terracotta meer Maar wit.

Hij wilde wat minder terracotta in huis, ook het muurtje in de woonkamer moest nog wit.

Toen een van de dames met de blok kwast het muurtje een stukje begon te witten moesten de mannen dat weer verbeteren, gevolg een wedstrijd wie is de beste en een hoop lol.

Nou heren ik kan u zeggen dat we hebben g..... juist verloren.

Ik heb Met de cam van E foto's gemaakt maar helaas ik kan zo niet bekijken ze staan wel in mijn mailbox als bijlage ( het zijn bitmapjes) maar het lukt niet om ze te openen.

Nou ja dan maar het verhaal zonder de foto's. Wel jammer want met foto was het net iets leuker.

In ieder geval was het een geslaagd verjaardag feest waar hard is gewerkt en E als cadeau een prachtige witte muur heeft gekregen.


Geen opmerkingen: