maandag 23 oktober 2006

En toen deed het pijn

Snij AU en een hoop bloed, was het gevolg dat ik niet meer mijn toetsenbord kon aanraken zonder vijf toetsen tegelijk aan te slaan., Afgelopen Woensdag morgen tijdens m'n werk was ik een ploeg aan het aanvoeren en Bevoorraden. Ik sneed dozen open en bracht materiaal bij de collega's, ineens volde ik een snijdende en brandende pijn in mijn vingertop. Ik keek en besefte dat ik me heel diep in de top van mijn middelvinger had gesneden. Mijn nagel was er gewoon af geschild en een diepe lelijke snede lachte me toe.

Nu bijna een week later kan ik weer typen en is het verband er af. Gelukkig komt het wel goed, ik zal wat beter oppassen voortaan met die scherpe messen.

2 opmerkingen:

AnJoyMe zei

Ik heb altijd geleerd om te kijken als ik met een mes of een ander scherp voorwerp bezig ben. Jij niet? Voortaan maar wel doen, lijkt me...;-)

kraker zei

Ja mijn ouders waren daar heel streng in. dat heb ik ook geleerd en heb ik ook wel gedaan hoor? Maar ja de haast en een collega die me net wat vroeg zorgde er voor dat het mis ging. Ik stopte toen het eigenlijk al te laat was.