vrijdag 30 maart 2007

De een komt, De ander gaat

De een komt:
Vanmiddag heb ik ze weer een heel weekend, mijn kinderen worden om half vijf gebracht, en daar heb ik erg veel zin in. Als het morgen mooi weer is ga ik met ze naar de speeltuin. Broodjes en drinken neem ik mee, kunnen ze lekker de hele middag ravotten. Het is al weer een poosje geleden dat ze voor het laatst met mij naar de speeltuin zijn geweest. Natuurlijk zat de winter er tussen en was het telkens slecht weer. Misschien is het morgen knap weer.
De ander gaat:
Volgende week zal de collega beginnen op een andere afdeling in de groen voorziening. Ik heb vele jaren met de collega samen gewerkt, en hoop dat persoon in kwestie het prettig werkend vind op de nieuwe lokatie en het goed kan vinden met de nieuwe collega's.
Zo nog een paar uurtjes en dan weekend met de kids. Mochten we nog wat leuks beleven dan meld ik me weer. Oke dan wens ik jullie nog een heel fijn weekend toe, maak er wat leuks van. Voor degene die ook bloggen, schrijf het op , hebben we weer wat te lezen.
Ik reken op jullie.
Groetjes.
Kraker.

blog suplementale aanvulling:

de kinderen zijn gebracht en hebben nog even op de speeltoestellen in de buurt gespeeld.
Ze hebben lekker gegeten ( pannekoeken terwijl pa thaise roerbakrijst at) , tanden gepoetst, en liggen nu lekker te knorren van de slaap.

Tijd 23:19
Vrijdag 30 maart 2007.

2 opmerkingen:

Di-rect lover7 zei

HEjj jongen.Dus het was geslaagd mooi zo ik had ook niet anders verwacht.Liefs Je maatje J.

kraker zei

@ my best friend:

Dank je wel voor je reactie, Maatje J.