donderdag 1 maart 2007

Weblog donderdag morgen1 maart 7:30 uur

Om zeven uur Fietste ik van huis weg om zoals gewoonlijk om half acht te gaan werken voor mijn schamel stukje brood. Na een kilometer werd ik in gehaald door een dame van rond de 55, een flinke wolk parfum om haar heen hangen. Toen ze voor me reed kreeg ik de tranen in mijn ogen en de adem werd me afgesneden. Ja echt een behoorlijke lading parfum want toen ze 30 meter voor me reed werd ik nog half bedwelmd door dit chemische goedje. Vergelijk het maar met de straalstroom uit de uitlaat van een F16 straaljager. Daar moet je echt niet achter gaan staan, tenzij je je eigen barbecue feestje wilt organiseren. Affin, na een tijdje vond ik het wel genoeg en ben ik voor haar gaan rijden. Even kreeg ik de vuile gedachten van als ik nu eens een behoorlijke wind zou laten, zij nu degene is die in een bedorven lucht moet fietsen. Nee zij mijn geweten, zo ben je niet opgevoed, en het zou niet netjes zijn :-) . Ik moest even stilletjes lachen om mijn binnenpretje en fietste stevig door om ook vandaag weer eens op tijd te arriveren. Eenmaal aangekomen bemerkte ik dat het weer eens een a' priori dag zou gaan worden met weinig tot niets te doen. Zo nu rustig gaan lezen, straks een kop koffie, een dialoog met een collega en maar hopen dat de dag snel om is.



Geen opmerkingen: