woensdag 7 maart 2007

MSN en de geluidskaart die geen geluid geeft

Er zijn mensen die zo blij zijn als ze eindelijk een PC hebben, dat ze het iedereen laten weten. Nog mooier is als persoon in kwestie ook nog MSN heeft hoi hoi hoi iedereen moet het weten, en het gaat dan zo ver dat iedereen het HOTMAIL of MSN adres krijgt met de vraag even toevoegen A.U.B. Nu ben ik al helemaal niet gecharmeerd van deze benadering, en zeker niet als het persoon om mijn MSN adres vraagt. Vervolgens zijn ze ontstemt dat ik geen interesse heb. Ik chat met regelmaat wel met de familie en vrienden en feitelijk niet met een collega. Immers ik zie ze de hele dag al, en dan ook nog avonds thuis via tikkerde typ contact leggen om te vragen hoe het gaat en dan van bla bla bla? He?, Bah dacht het niet. Werk en privé houd ik erg gescheiden voor collega's. Affin persoon verdwijnt weer uit mijn zicht en overbuur collega spreekt me aan over zijn PC .

Het lijkt er op dat zijn geluidskaart niet werkt. Verschillende individu hebben zich ontfermd over dit

probleem met geen resultaat tot gevolg. Welnu of ik er ook nog eens naar wil kijken. Ik heb gezecht dat ik er wel naar wil kijken, maar liever het probleem wil oplossen. Mijn naam is niet Harty Potter, maar getuige zijn verhaal moest ik er meer van af weten dan de anderen. Ik ga het proberen en hoop dat ik hem kan verblijden met een nu wel goed werkende geluidskaart.


Geen opmerkingen: