donderdag 15 maart 2007

Donderdag

Het was wat dampig vanmorgen Nietwaar? Hier in Leeuwarden wel. Gisteren heb ik geen weblog kunnen schrijven wegens werkzaamheden in paterswolde. Vriendin van E moest vandaag haar sleutels inleveren bij haar woningstichting, zoals altijd moest er voor deze cruciale donderdag middag nog een heleboel werk worden verzet in huize paterswolde. Het behang moest van de muur af, snel hebben we nog even bij de praxis een behang afstomer kunnen huren. Tevens hebben we een aantal hardboardplaten verwijderd die als egalisatie voor het vinyl was aangebracht. Tja, dus kwam ik vannacht om 24.00 uur moe en afgepeigerd weer binnen in mijn kraakpandje. Dinsdag avond moest ik naar de belastingadviseur zoals u hebt kunnen lezen, en dat is gelukkig ook weer aan kant. Vanmiddag om 16.00 uur ben ik in het ziekenhuis foto's wezen maken.

De reden dat ik dat doe heeft niets met mijn fotografie hobby te maken, maar iets waar ik al erg lang mee rondloop zeg maar van voor de kerst 2006, maar omdat ik denk dat het wel weer over gaat wel eens verzuimt om naar mijn huisarts te gaan. Wat ik heb? Wel ik hoest al een tijdje bloed op, nou niet gelijk in paniek raken hoor? Er zijn al thorax foto's gemaakt en die vertelden dat er met m'n longen niets aan de hand was. Vervolgens hen ik een antibiotica kuur gekregen maar dat hielp ook al niet. Nu vanmiddag heb ik mijn bijholte laten fotograferen, nou ik mag zeggen het mag er wezen haha. Nou maar weer afwachten. Het zal wel meevallen, maar het is beter als ze er even een leuke foto van maken. Ik heb vroeger ( wat klinkt dat oud he ) een gezwel in mijn linker binnen oor gehad wat operatief is verwijderd, en met behulp van een chemisch goedje de laatste rest in verdwenen. Tja de huisarts wil alles uitsluiten, daarom dit onderzoek? .

Ik houd u op de hoogte.


Kraker.




4 opmerkingen:

Michel zei

Nix ernstigs toch hoop ik?
Sterkte jongen!

kraker zei

@michel:
Maandag zal ik met de huisarts bellen voor de uitslag van de foto's.
Het valt wel mee denk ik, in ieder geval hoor ik niet bloed op te geven. Waarschijnlijk een ontsteking die niet gevoelig is voor de antibioticum die ik laats slikte. Om zeker te weten of het ja of nee in de bijholtes zit moest er een foto gemaakt worden.

Di-rect lover7 zei

Tsja het is nooit leuk om radiografische fot's te moeten nemen zeker niet in het ziekenhuis.Ik vind het goed dat je naar de dokter bent geweest je weet maar nooit of het gezwel is terugekomen.Nou maar hopen dat je weer de oude mag zijn.
Laterzz

kraker zei

@ All:
Voorlopige uitslag van de foto's
geen ontsteking te zien in de bijholtes, afwachten dan maar.