dinsdag 13 maart 2007

Mistig

Zou het Wel mooi weer worden vandaag? Zou de autohoes er nog om zitten? Want het is zo mistig. Deze gedachte had ik vanmorgen bij het naar m'n werk fietsen onderweg. Nee want de auto is niet meer( zie eerdere weblog). Maar om 9.45 is alle mist verdwenen. Vervelend is het als je leidinggevende je uitleg geeft Hoe je het beste je orders kan draaien, terwijl wij al lang het idee hebben dat het zo niet kan. Vervolgens komt dan de klant langs die ons gelijk geeft en vervolgens de gehele order afkeurt, terwijl we al vele pallets richting de expeditie hebben gebracht. Tja dan kan je alles weer overdoen, maar voor alles is een oplossing en zo ook voor deze gemaakte fout. Om half twaalf heb ik snel even een paar tomaatjes gescoord voor op de boterham. Heerlijk zo met een plakje kaas , en heel gezond. Zo dat smaakt zeg, Jammer dat we geen sla verpakken want dan scoorde ik dat er ook nog even bij om vervolgens een broodje gezond te maken. Koop niet wat de baas u bied riepen we altijd in de bouw. Oh ja, ik doe weer het zelfde als gisteren, en dat bevalt me prima. Morgen is de voorman er niet, heb jij de leiding zij hij, nou we zullen zien. Ik zal m'n best doen net als de anderen, want zonder hen kan ik ook niets. We moeten met z'n allen de klus klaren en dat gaat lukken dat verzekeren we ze. Vanmiddag weer lekker op de fiets, nu maar hopen dat het de rest van deze week ook mooi blijft. Ehm verder ben ik bij een oude vriend op bezoek geweest, we zaten jaren geleden samen in de satelliet handel en vanmiddag ben ik weer even bij hem in de zaak geweest. Zo morgen weer een dag. Ik ga er nu van tussen want om 20:30 heb ik een afspraak met de belasting adviseur en het is al 20:05 in de avond. Nou snel dan maar he?


Doei.


Geen opmerkingen: