donderdag 1 maart 2007

Vervolg even niks te doen

Weblog donderdag 1 maart 2007, tijd 11:55 uur.

Zo lunch. Ik heb even een half uurtje de tijd om het een en ander op te schrijven. Ik heb nu een notitieblok bij me , daar ik meestal weer avonds door vermoeidheid vergeten ben wat ik wilde schrijven. Dit alles onder het genot van een koud glas halfvolle melk, mee genomen van huis en een boterham met kaas en boterhamworst. Vanmorgen heb ik gelukkig niet echt lang stil gezeten, er werd al vrij snel materiaal naar binnen gereden voor een nieuwe order, zodat ik nu de rest van de dag weer lekker aan het werk ben en me niet hoeft te vervelen. Het is hier erg rustig vandaag, de meeste collega's zijn aan het sporten . Och best wel lekker rustig hoor en weer eens wat anders, radio aan, goede muziek dus dit houden we makkelijk vol de rest van de middag.


Geen opmerkingen: