maandag 12 maart 2007

Hoera het is maandag

Tjonge wat is het heerlijk weer. Het kon wel lente zijn. Krokus en narcis in bloei, lammetjes in de wei, ja heerlijk nu het mooie weer nog, en dat mag er wezen. Het is vandaag überhaupt een mooie dag, nu maar hopen dat het de rest van deze week ook mooi blijft. Tja wat heb ik vandaag allemaal gedaan? Ehm even denken. Nee hoor zo lang hoef ik nu ook weer niet na te denken, ik ben aan het bevoorraden geweest en heb de voorman geassisteerd. Hij moest vandaag naar cursus, Was wel leuk om het ploegje wat draaiende te houden. Dat doe ik wel vaker. Oh ja tevens ben ik naar mijn oma geweest want die was vandaag jarig. Al dat gebak en zoutjes , kaas, worst en soep. Ik ben kogelrond joh, en hoefde vanavond helemaal niets meer. Nu nog een glaasje drinken en dan snel onder de wol.
Morgen is er weer een dag en hoop ik dat ik wat leuks kan bloggen want vandaag wist ik even niet zo veel te schrijven. Tja dat kan ook eens gebeuren. Zal wel het begin van de week zijn, ik heb er geen psychologische verklaring voor ( ahum). Hahaha het zal wel wat meevallen nietwaar.
Tot morgen.

Geen opmerkingen: