vrijdag 29 september 2006

Ambulance alle carte

Gebeurd er nog wel eens wat in de stad waar ik woon?
Ja bijna dagelijks, dus daar raak je zo aan gewent dat het gewoon gaat worden.
Dan denk je van nee dat hoef ik niet te bloggen dat is te gewoon.
Maar is het wel altijd gewoon? Soms niet.
Een Ambulance met een aanhanger bijvoorbeeld?
Tja als het een auto ambulance is wel, als het een dierenambulance is dan ga je al raar opkijken maar als het een 112 ambulance is die pattienten vervoerd dan kijk je wel erg raar op.
Zeker als in de aanhanger een bult zand ligt. De ambulance medewerkers zijn natuurlijk ook maar mensen die van tijd tot tijd ook wel eens aan het klussen zijn thuis. En als ze dan even snel de auto van de zaak gebruiken? Ach mag eigenlijk niet maar zoals ik zag gebeurd dat wel.
Ik moest er enorm om lachen en kon het niet laten om dit even te bloggen.

2 opmerkingen:

Michel zei

Uitvaartverzorgers staakten?
Zand erover? Wel efficiƫnt al klinkt het cru ..

kraker zei

@ Michel:

Whahaha
Het moet zo zijn michel ik had er een foto van moeten maken.
Het kan ook zijn dat ze bij de ambulance post bezig waren natuurlijk maar het was erg komisch.