zondag 17 september 2006

Taxi kraker

Vanmiddag Of moet ik nu gistermiddag schrijven want het is alweer zondag morgen 03:00 als ik dit blogje schrijf. Ach kent skele juh. Ik had weer eens het een en ander beleefd en wilde dat even met u delen. Gistermiddag (zaterdag) was ik aan het laminaat leggen ja wel het moest er maar eens van komen nu. Ik woon alweer drie jaar in m'n flatje hier in Leeuwarden, en wilde een slaapkamertje gebruiken als hobby kamer. Ik heb bijna overal laminaat liggen, en een paar pakjes achteruit gelegd voor een slaapkamertje dat ik tijdelijk gebruikte als opslagruimte. Maar ik wil er een hobby kamer van maken met de optie om hier in de toekomst een meiden kamer voor dochter H te creeren als ze wat ouder is. Ze slapen nu nog bij elkaar en vinden dat hartstikke leuk.

Oke terug naar het laminaat leggen. Ik ben goed en wel een uurtje bezig, heb al twee pakjes er in liggen toen de telefoon ging. Hallo met O? , Hoi met Moeke kan je me even naar Gasselte brengen?

Ik wil naar C. Ja natuurlijk doe ik dat voor je hoe laat moet ik bij je zijn? want ik ben nog even bezig hier thuis. Nou kom zo deze kant maar uit, dan drinken we een bakje en gaan dan op weg.

Snel het pak opgemaakt en de auto gestart, waar naar ik naar Moeke reed. De autoradio met cd lekker hard en het nummer rollercoaster van Di-Rect klonk door de speakers. Ik kon de combo van W. wel even gebruiken, dus spul er in en weg waren we. Geen koffie? nee! Geen tijd voor gehad.

Na een poosje kwamen we in Gasselte waar C. erg verrast en opgewekt ons begroete en ons het wel verdiende kopje koffie serveerde. Later lekker bami gegeten nog een paar kopjes koffie, cola en op weg naar Friesland. Ik zat nog maar net in de auto toen de mobiele telefoon ging. Ik hoopte op een wonder maar het was een kennis. Hallo met O? . Hallo? Hallo? niets de lijn was dood. Later ging dat ding weer en hoorde ik de stem van de goede kennis. Hoi ik heb een probleempje? Nou vertel.

Ze had een date en nu kon de persoon in kwestie niet naar huis? De NS werkte aan het spoor en er reden geen treinen. Lang leve de NS denk je dan? (Ahum).

Oh ja of ik hem even naar Uitgeest wilde brengen. Nou had ik al zo iets van Kut ik heb net 120 kilometer er op zitten( eigenlijk 240 met een tussen pause) kan ik nog eens 300 rijden ( 150 heen x2 ) Maar zo goedaardig als ik ben wilde ik hem als de nood aan de man is wel thuis brengen, Alleen ik ben te moe en ben bang dat ik dan in slaap val achter het stuur. Nou hij mocht een nachtje bij haar slapen. Ik hoop dat morgen zijn treinen weer rijden en anders moet hij maar met de bus. Hoef ik hem alleen maar naar het station in Leeuwarden te brengen maar hier over morgen want dan weet ik meer.

Ik ga nu maar eens op bed GAAP.

Tijd: 4.02 uur.




2 opmerkingen:

Michel zei

welja O. Heb je hem uit de goedheid van je hart tussen het laminaat laten slapen?

kraker zei

@michel: haha nee ik kijk wel uit :D Ze belde me vanmorgen met de mededeling dat hij al weer weg was.
Nou probleem ook weer opgelost.