vrijdag 15 september 2006

Mijn oude Puch




Afgelopen zondag maakte ik melding dat mijn 25 jaar oude puch de geest had gegeven.
Aangezien ik het ding gebruik om naar mijn werk te tuffen? mede omdat ik te lui ben om te fietsen?
Moest het zo snel mogelijk weer gerepareerd worden. Het was toch de zuiger die het probleem veroorzaakte waardoor de bromfiets was vastgelopen in de cilinder .Er waren diepe groeven en krassen te zien dus er zat niets anders op om alles te vervangen. Gelukkig had ik het originele spul nog liggen en kan ik u melden dat puch het weer doet. Zeg nu zelf voor 3 euro rij ik de hele week, en met de auto is dit toch wel wat duurder hoewel ik u gelijk geef dat het met de fiets nog goedkoper is. Nu maar hopen dat het nog lang mee gaat.
Ik heb vandaag vrij en wilde de toertocht van zondag jongsleden gaan afmaken en even bij mijn ouders lang gaan. Iets wat ik vandaag zal gaan doen als het mooi weer is.

2 opmerkingen:

AnJoyMe zei

En aangezien het mooi weer is...
Geniet er van vandaag!
Ik geniet wel van het uitzicht. Hier in de Eemshaven staat wel enorm veel wind, waaide bijna weg vanochtend! Maar ik vind wind wel prettig.

kraker zei

Hey A. Vertel mij nou eens hoe het kan dat jij bijna weg waaide? hahaha ;-).
Geniet van je uitzich, van het mooie weer en maak er een mooie dag van.
Groetjes.
O.