vrijdag 22 september 2006

Op stap in de stad


Staproute Binnenstad













De stee

De Stee







Cafe Mukkes


Er zijn van die dagen dat het heerlijk is om vrij te zijn

Ook Vandaag had ik zo'n dag.

Om 10 uur werd ik wakker dus scheren tanden poetsen en douchen en kleding aan gedaan waarna ik een lekker omeletje heb gegeten. Ik wou gisteren al naar de kapper maar die zijn niet open op koop avond tja weet ik veel zo vaak kom ik er niet. En de stationskapper die was vast nog wel open dacht ik , nou nee dus. Nou ja dan vandaag maar? Dus ben ik om twee uur, mag ook drie uur zijn naar de stationskapper gegaan om dat ik dacht dat er wel weer eens een knipseltje bij kon. Nou echt hoor een wereld van verschil, nee echt een totale matamorfose ik ben een heel andere jongen geworden. Volgens de kapper zie ik er 10 jaar jonger uit. 10 jaar jonger en een buikje? Nou heb ik echt een reden om mijn overgewicht er af te trainen. Dus naar de sportschool om informatie te vragen over fittness. Het was wel een prettig gesprek er werdt me van alles verteld over de sportschool en dat ze een sauna hebben en een zwembad voor 31 euro per maand onbeperkt fittness trainen met gebruik van sauna en zwembad. Woow heerlijk lijkt me dat na het trainen even een cooling down in het zwembad ter voorkoming van spierpijn. Ok ik zal er even over na denken want ik moet het wel kunnen betalen allemaal er zijn ook andere vaste lasten en zo. Ik wil ook mijn kinderen zien en die wonen in wijhe , dat is vanaf waar ik woon 110 kilometer heen maar ik moet ook weer terug.
En ik moet ze weer terug brengen dus reken maar dat ik een tank aan peut kwijt ben is ook weer 70 euro. tja als je dan het minimum loon hebt hou je niks meer over. De keuze heb ik snel gemaakt, de kinderen gaan voor.

Vanavond even naar E. (mukkes) even proeven van het bokbier haha ja het nieuwe bokbier seizoen is weer van start. Wie wil er mee? Dat wordt weer gezellig.


Verder wens ik jullie een fijn weekend, maak er wat leuks van en geniet van het mooie weer.

Oh ja wie wil er mee een terrasje pakken?








De Vier Jaargetijden











De Vier Jaargetijden

Geen opmerkingen: