dinsdag 12 september 2006

Dolende geesten (niet kunnen slapen)

He bah jasses nog aan toe ik kan niet slapen.
Ik lig maar te draaien van de ene kant op de andere en in mijn hoofd spookt het door de dolende geesten. Ik lig wakker en maak me druk om alles.
Ik lijk wel een sneltrein.
Ik denk aan verschillende mensen die me dierbaar zijn.
Mijn kinderen die ver weg wonen een vriendin die ik kort geleden heb leren kennen mijn toekomst mijn ouders mijn broers en zusters, alles spookt door me heen en houd me wakker.
Zal ik dan toch maar een beker water nemen? Ik loop naar de kraan pak een beker water en loop weer terug naar mijn slaapkamer. Shit wat is dit klote. Mijn lichaam wil wel maar mijn de geest is nog klaar wakker. Morgen moet ik weer de hele dag staan en als ik nu niet slaap dan ben ik morgen weer een wrak. Nou ja ik moet toch maar proberen te gaan slapen.
Welterusten dan maar .

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Schaapjes tellen?
Mediteren? (Iemand zei ooit tegen mij: ga heel ontspannen zitten en denk aan een leeg vel papier, maak je geest leeg... is mij nog niet gelukt hoor, maar wie weet?)
Warme melk?
Ik ken ze wel, die slapeloze nachten... frustrerend! Lig je te bedenken dat je wel MOET slapen omdat je weer aan het werk moet, en dan lukt het niet.
Vannacht lukt het wel... hoop ik voor je.

kraker zei

@AnJoyMe± Nou je had gelijk hoor?.
Heb de afgelopen nacht geweldig geslapen.
Groetjes.