dinsdag 12 september 2006

Het spoor bijster



Ook wel eens het spoor bijster?
Nu ben ik wel eens verwarrend bezig maar dat het soms zo erg is dat komt bijna sporadisch voor.
Ok ik heb wel eens een dag dat ik bij me zelf denk van jongen nog geen 40 en dan al vergeetachtig?
Het zal wel door de stress komen dan dat ik het even niet meer weet.
Neem nou vandaag? Ik fietste op mijn gemak door het centrum van de stad toen ik ineens hoorde dat iemand mijn naam riep. O. He oehoe O. Ik zag dat hij zwaaide maar wat ik ook probeerde en hoe ik ook mijn best deed Nul in mijn gedachten ik herkende hem niet. Hoi O. hoe staat het leven? Nou wel goed en dat van jou? Ja prima goh das een tijd geleden jongen. Ik keek hem nog met grote verbazing aan. Weet je nu ik je weer zie moet ik weer denken aan de tijd op school? School dacht ik? Weet je nog dat we een kampvuurtje maakte op het schoolplein met het klassenboek? Ja en of ik dat nog wist en er was maar een die dat ook wist. G. kerel wat leuk dat ik je weer zie man das een tijd geleden. Nu keek hij me verbaast aan? Dat heb ik net ook al gezegd, wat? Nou dat het een tijd geleden is. O sorry hoor ik was even het spoor bijster.

Geen opmerkingen: