maandag 18 september 2006

In de Lappenmand (ziek)

Brrrr dan weer warm dan weer koud.

Tja daar lig ik dan in de lappenmand. Vanmorgen nog opgewekt naar het werk toen ik me ineens onderweg erg beroerd voelde. Alles draaide in mijn maag maar verdere details worden u bespaard.

Nou ja dan zit er niets anders op dan naar huis gaan het werk op telefoneren en mijn bed in kruipen, want lopen kon ik ook al niet meer ik ben erg beroerd en koud warm koud.

Misschien wat kou gevat even denken heb ik gisteren op een tochtig hoekje gestaan? Nee! Met een open raampje gereden gisteren toen ik na mijn bezoek bij A. naar huis reed? Nee! Heb ik dan geslapen met het raam open? Ja dat wel. Maar daar heb ik nooit last van. Ach het gaat wel weer over. Ik hoop dat ik snel weer aan het werk kan.



2 opmerkingen:

AnJoyMe zei

Griepje? Even lekker uitzieken, niet te snel aan het werk. Sterkte.

kraker zei

@AnJoyMe: Kuggel dankje A. Uche ik zal even wat Uche Uche tijd voor me Hatsjoe zelf nemen Kuggel.
Woensdag maar weer proberen ben nu nog misselijk en slapjes.

Uche Uche kuggel.